Vad gör jag om jag inte är nöjd med min taxfree-beställning?
Ifall du inte fick dina förhandsbeställda taxfree-varor på flyget, något saknades från din beställning eller om du upptäckt ett fel på en vara ber vi dig i första hand kontakta kabinpersonalen på din flygning.
Ifall du redan kommit hem ska du kontakta taxfree-bolaget för ditt flygbolag.
Du hittar till taxfree-butikerna för charterflygbolag här.
Om du bokat taxfree på ett reguljärflyg ber vi dig kontakta ditt flygbolag.
Fler frågor om Reklamation
-
Hur får jag ett förseningsintyg?
Se mer information -
Hur går jag tillväga med försenat eller skadat bagage?
Se mer information -
Hur gör jag min skadeanmälan till Allianz reseförsäkring?
Se mer information -
Jag hade en flygförsening, vad gör jag?
Se mer information -
Jag har bokat transfer via Mozio och är inte nöjd, vad gör jag?
Se mer information -
Jag har hyrt en bil och är inte nöjd, vad gör jag?
Se mer information -
Jag har inte mottagit ett frågeformulär efter min resa, när får jag det?
Se mer information -
Jag är inte nöjd med min resa, hur gör jag?
Se mer information -
Kan jag se statusen på min reklamation?
Se mer information -
Vad gör jag om jag inte är nöjd med en bokad utflykt
Se mer information
Hittade du inte svaret?
Vi finns alltid här för att hjälpa dig. Oavsett om du vill boka en resa eller undrar över något inför, under eller efter din resa. Hör av dig till oss här.