Jag hade en flygförsening, vad gör jag?
Om du varit med om en flygförsening antingen vid utresan eller hemresan skall du kontakta flygbolaget du rest med. Läs mer om hur vi håller dig informerad vid en eventuell flygförsening samt om dina möjligheter till ersättning.
Fler frågor om Reklamation
- Hur får jag ett förseningsintyg? Se mer information
- Hur går jag tillväga med försenat eller skadat bagage? Se mer information
- Hur gör jag min skadeanmälan till Allianz reseförsäkring? Se mer information
- Jag har bokat transfer via Mozio och är inte nöjd, vad gör jag? Se mer information
- Jag har hyrt en bil och är inte nöjd, vad gör jag? Se mer information
- Jag har inte mottagit ett frågeformulär efter min resa, när får jag det? Se mer information
- Jag är inte nöjd med min resa, hur gör jag? Se mer information
- Vad gör jag om jag inte är nöjd med en bokad utflykt Se mer information
- Vad gör jag om jag inte är nöjd med min taxfree-beställning? Se mer information
Hittade du inte svaret?
Vi finns alltid här för att hjälpa dig. Oavsett om du vill boka en resa eller undrar över något inför, under eller efter din resa. Hör av dig till oss här.