Jag har inte mottagit ett frågeformulär efter min resa, när får jag det?
Har du varit ute och rest med oss och uppgett en email-adress i din bokning kommer du cirka en vecka efter genomförd resa få ett frågeformulär. Här har du möjligheten att bedöma din resa, lämna synpunkter och kommentarer.
Om du inte mottagit frågeformuläret ber vi dig kontrollera att mailet inte hamnat bland spam/skräppost. Det går tyvärr inte att skicka ut frågeformuläret på nytt, men om du har synpunkter som du önskar få ett svar på är du välkommen att kontakta vår kvalitetsavdelning.
Fler frågor om Reklamation
- Hur får jag ett förseningsintyg? Se mer information
- Hur gör jag min skadeanmälan till Allianz reseförsäkring? Se mer information
- Jag är inte nöjd med min resa, hur gör jag? Se mer information
- Vad gör jag om jag inte är nöjd med min taxfree-beställning? Se mer information
Hittade du inte svaret?
Vi finns alltid här för att hjälpa dig. Oavsett om du vill boka en resa eller undrar över något inför, under eller efter din resa. Hör av dig till oss här.