Kan jag skicka e-post till TUI?
Behöver du personlig hjälp att boka en resa, få ett prisförslag eller göra en ändring på en redan bokad resa får du snabbast hjälp genom att ringa eller chatta med oss. Du hittar kontaktuppgifter och öppettider till vår kundservice här.
Om du har synpunkter eller frågor gällande en redan genomförd resa ber vi dig kontakta vår reklamationsavdelning. Om du redan har ett pågående ärende kommer du att få svar snarast möjligt.
Om du är på resmålet ber vi dig kontakta våra guider genom TUI Appen eller ring +46 850 282 558, så kommer de hjälpa dig så snart de kan.
Du kan också mejla dina frågor till oss men det kan ta upp till två arbetsdagar innan du får svar. För att vi på bästa sätt ska kunna hjälpa dig med dina frågor ber vi dig att specificera nedan uppgifter i ditt mejl till oss:
- Bokningsnummer om din fråga gäller en redan bokad resa
- Förnamn och efternamn
- Telefon / Mobil
- Vad gäller ditt ärende?
Fler frågor om Kontakt
- Hur gör jag om jag vill samarbeta med TUI? Se mer information
- Hur kommer jag i kontakt med ambassader eller konsulat? Se mer information
- Hur kommer jag i kontakt med TUI? Se mer information
- Kan jag chatta med TUI? Se mer information
- Varför fungerar inte TUI-appen? Se mer information
Hittade du inte svaret?
Vi finns alltid här för att hjälpa dig. Oavsett om du vill boka en resa eller undrar över något inför, under eller efter din resa. Hör av dig till oss här.