Varför fungerar inte TUI-appen?
Om du har problem med att logga in i TUI-appen ber vi dig kontrollera att du använder den senaste, mest uppdaterade versionen av appen. Vi rekommenderar även att avinstallera appen och sedan installera den på nytt då det löser många problem.
Vi använder cookies på vår hemsida och användning av vår mobilsajt via TUI-appen kräver att man godkänner användningen av cookies. Vi är medvetna om att detta för tillfället inte är möjligt i vissa telefonmodeller och vi arbetar med att lösa det problemet. Om knappen för att godkänna cookies inte syns på din telefonskärm kan du prova att minska på textstorleken via din telefons inställningar.
Ta kontakt med vår kundservice om du har frågor eller ifall du vill rapportera om ett fel i appen.
Fler frågor om Kontakt
- Hur gör jag om jag vill samarbeta med TUI? Se mer information
- Hur kommer jag i kontakt med ambassader eller konsulat? Se mer information
- Hur kommer jag i kontakt med TUI? Se mer information
- Kan jag chatta med TUI? Se mer information
- Kan jag skicka e-post till TUI? Se mer information
Hittade du inte svaret?
Vi finns alltid här för att hjälpa dig. Oavsett om du vill boka en resa eller undrar över något inför, under eller efter din resa. Hör av dig till oss här.