Vem kan göra ändringar i en befintlig bokning?
Ändringar, tillval eller avbokning kan bara göras av huvudresenären i bokningen.
Du kan själv ändra tillval på myTUI, men om du önskar ändra avresedatum, reslängd eller hotell ber vi dig kontakta kundservice. För att vi skall kunna hjälpa dig se till att ha bokningsnumret till hands när du kontaktar oss.
Fler frågor om Bokningsrelaterade frågor
- Hur arbetar TUI för en mer hållbar värld? Se mer information
- Hur bekräftar jag min bokning? Se mer information
- Hur bokar jag en kombinationsresa? Se mer information
- Hur bokar man in ett barn som ännu inte fötts? Se mer information
- Hur byter jag hotell alternativt ombokar resan? Se mer information
- Hur får jag min bokningsbekräftelse? Se mer information
- Hur gör jag vid felstavat namn eller namnändring? Se mer information
- Hur loggar jag in på myTUI? Se mer information
- Hur vet jag att min bokning har blivit genomförd? Se mer information
- Hur ändrar jag mina kontaktuppgifter i bokningen? Se mer information
- Jag har dubbla efternamn, hur skall jag skriva ut dem i bokningen? Se mer information
- Kan jag åka på skidresa med TUI? Se mer information
- Kan man lämna önskemål? Se mer information
- Vad gör jag om jag inte hittar mitt bokningsnummer? Se mer information
- Vad är ett flygtillägg? Se mer information
- Varför ändras priserna? Se mer information
- Var hittar jag information om bröllopsresor? Se mer information
- Var hittar jag mitt bokningsnummer? Se mer information
- Vilka hotell passar för mig som tycker om att sporta på semestern? Se mer information
Hittade du inte svaret?
Vi finns alltid här för att hjälpa dig. Oavsett om du vill boka en resa eller undrar över något inför, under eller efter din resa. Hör av dig till oss här.