Varför måste jag sända in kvitto från banken?
Om en betalning sker efter förfallodagen för anmälningsavgiften eller slutbetalningen behöver vi ett kvitto på detta för att undvika att resan avbokas automatiskt.
Tänk på att det tar tre bankdagar innan pengarna är TUI tillhanda. Vid sen betalning kan du skicka betalningsunderlaget till oss via e-post: intyg@tui.se. När det är 8 dagar eller mindre kvar till din avresa är det inte möjligt att betala via giro/ocr betalning.
*Har du bokat en paketresa med reguljärflyg gäller andra betalningsvillkor. Aktuella villkor för din resa hittar du i bokningsflödet alternativt genom att logga in på myTUI.
Läs mer om betalning.
Fler frågor om Betalning
- Har jag öppet köp och när ska min resa vara betald? Se mer information
- Hur betalar jag min resa? Se mer information
- Hur skickar jag in mina bankuppgifter för återbetalning? Se mer information
Hittade du inte svaret?
Vi finns alltid här för att hjälpa dig. Oavsett om du vill boka en resa eller undrar över något inför, under eller efter din resa. Hör av dig till oss här.