Hur fungerar det vid förändringar i min resa?
Vi kontaktar dig vid eventuella ändringar i din resa – till exempel vid oförutsedda händelser som kan påverka den. Vi följer situationen noggrant på alla våra destinationer samt i Sverige för att kunna agera snabbt om något förändras.
Här är några saker som är bra att tänka på om du ska ut och resa med oss:
-Pass och visum. Här kan du läsa mer om hur länge ditt pass måste vara giltigt och om du behöver visum för ditt resmål.
-Reseförsäkring. Tänk på att det är viktigt att du har en pålitlig reseförsäkring. Läs mer här om vår reseförsäkring genom Allianz, som du kan boka i samband med din resa.
Fler frågor om Aktuellt
- Hur kan stigande bränslepriser påverka min resa? Se mer information
- Hur lång är väntetiden för att få ett nytt pass? Se mer information
- Hur påverkas min resa av globala konflikter? Se mer information
- Kan jag boka sittplats då jag flyger med Jettime? Se mer information
- När får jag min återbetalning? Se mer information
- Vad gör jag om jag blir sjuk inför eller på min resa? Se mer information
- Vad händer om min resa blir inställd? Se mer information
- Varning för bluffmeddelanden Se mer information
- Vilka inreseregler gäller för mitt resmål? Krävs ett inreseformulär? Se mer information
Hittade du inte svaret?
Vi finns alltid här för att hjälpa dig. Oavsett om du vill boka en resa eller undrar över något inför, under eller efter din resa. Hör av dig till oss här.